Massage i Horsens

Hos FysioDanmark Horsens tilbyder vi naturligvis massage. Ønsker du at forkæle dig selv, eller har du ondt et sted på kroppen, er dette muligt at afhjælpe med vores fysiurgiske massage. Når du er til massage hos FysioDanmark i Horsens, modtager du behandlingen af én vores særdeles kompetente fysioterapeutstuderende, Mia og Mads, eller vores fysiurgiske massør Anton.

Ud over massage tilbyder vi hos FysioDanmark Horsens blandt andet fysioterapibehandling

Den grundige fysiurgiske massage, som både Mia, Mads og Anton udfører, forårsager blandt andet:

• … at din blodcirkulation i kroppen forbedres.
  • … at smerterne, hvor du har ondt, reduceres.
  • … at aktiviteten i det parasympatiske nervesystem forøges (dette er vigtigt for genopbygningen af kroppens ressourcer).
  • … at bindevævets fleksibilitet stimuleres.
  • … at hormonerne – oxytocin, serotonin og endocannabinoid – som er kroppens nydelseshormoner, frigives.

Ønsker du en behandling, kan du bestille tid lige her

Kvalitetssikret massage

Ligesom det gør sig gældende for de andre behandlinger, som vi tilbyder, kan du være sikker på en kvalitetssikret massage, når du vælger at få den hos FysioDanmark. Vi er en del af den landsdækkende FysioDanmark-kæde af hvilken, du kan forvente behandlinger i stor kvalitet. Vi mener det, når vi siger, at du er i de bedste hænder, når du er inde til behandling hos os. Vi ser nemlig ikke kun på det problem, den smerte eller den skade, du har. Vi ser på dig som et hele, for netop dette skal vi bruge for at kunne tilbyde dig en mest mulig hensigtsmæssig behandling.

Vi har også en gigalaser – med denne er vi i stand til at behandle et væld af komplekse problemer

Alt i alt er vi i FysioDanmark Horsens sytten ansatte – dette fordelt på elleve fysioterapeuter, to fysioterapeutstuderende, to sekretærer, én fysiurgisk massør, én psykolog og én social rådgiver. Uanset hvem du taler med, vil du opleve, at den enkelte ansatte – uanset funktion – er fokuseret mod at gøre det bedste for dig. Vi glæder os til at hjælpe dig med velvære eller med at komme dig over de smerter, du har. Kontakt os gennem nedenstående kontaktoplysninger.

FysioDanmark Horsens
Høegh Guldbergs Gade 36c 1.
8700 Horsens
Tlf: 75 64 07 01